Friday, March 25, 2011

یه مشت فرشته پر ادعا با بالهای کاغذی=من تو ما

پریشب یکی از دوست جونام ازم پرسید که چرا دیگه عشق واسه کسی معنی نداره!!!دیروزم با یکی حرف می زدم که می گفت پیدا کردن عشق فقط می تونه یه معجزه باشه!!!.....چرا اینطوریه!؟.....چرا اینطوری شده؟!.......
میدونی مشکل از کجاست!؟مشکل از من و تو هستش!!!....آره!!من و تو!!من و تویی که ادعای عشق درک کردنمون اونجای آسمون رو سوراخ کرده و از این و اون ایراد می گیریم ولی خودمون پاش برسه نمی تونیم عشق رو بنویسیم!!!!!..............منی که به کسی که نه دیدمش نه میشناسمش میگم دوستت دارم و یه طرفه واسه خودم باهاش خونه میسازم به بلندی یه برج و یه مدت که میگذره یکی دیگه رو می بینم پام شل میشه و میگم اینم بد نیستا .....و خودم با دست خودم احساس خودمو زیر سوال می برم!!!!........................منی که اونقد تجربه داشتم که بدونم بدون دیدن کسی از نزدیک صحبت  و فکر کردن راجع به رابطه مسخره ترین کار دنیاست ولی وقتی کسی از راه دور برام لاو می ترکونه کم کم کوتاه میام و با خودم میگم شاید خوب باشه...شاید یه اتفاقی بیفته... و منم شروع میکنم به ساختن برج با طرف!!.............منی که ۵۰۰ ساله عاشق یه کسی هستم ولی به زبون نمیارم و وقتی طرف میره با کس دیگه دنیا رو سرم خراب شده!!!........منی که طرف برام بهترین محبتهای دنیا رو انجام میده ولی چون مثلا چشماش به دماغش نزدیکه اصلا به چشمم نمیاد و راحت چشمم رو روش میبندم!!!................منی که وقتی عاشق کسی میشم که قدش فلان باشه وزنش اینطور باشه چشماش اونطور باشه هیکلش اونطور باشه رفتارش بسار باشه صداش فلان!!!!.....منی که......منی که...............منی که..........................منی که...........................منی که....................................................................................
آره!!!بد نیست با بالهای کاغذی که خودمون کشیدیم ادای فرشته ها رو در نیاریم تا اگه یه وقتی یه کسی یه فرشته با بالهای واقعی دید بهش شک نکنه!!!.........بلد نیستیم عاشق بشیم ادای عشق رو در نیاریم که معنی عشق واسه خودمون و خودمون و خودمون از بین نره!!!...............چون خودمون پاش برسه از همه اینایی که ازشون ایراد میگیریم بدتریم!!!....باور کنین بدتریم!!!................................................................................
http://roseboy.blogfa.com/

No comments:

Post a Comment